FORUM NARNIA
NARNIA
https://http://freegoodies.mods-center.com/forum.php?forum=8509
C
CoN-fan 07/11/2005 19:23

LWW

wat vinden jullie van de nieuwe film? leuk of niet leuk, beter of slechter dan het boek. laat hier je reactie achter,

L.P.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

C
Coos 19/11/2005 15:30
Ja enig hoor, alleen die film is toch nog niet eens uit? Nou ja.. fijn weekend dan maar weer beste Leo! En denk eraan.. morgenochtend om 5:00 helpen met het melken van Bertha II..

C
CoN-fan 19/11/2005 15:31
ja, beste Coos, maar er staan op mijn (toekomstige site) al aardig wat previews. aangezien deze nog niet in de lucht is kun je naar www.narniafans.com gaan en daar klikken op previews, daar kun je allerlei trailers bekijken

maandagmorgen ben ik er hoor

L.P. (LEO)

B
Bambi-fan 21/11/2005 14:12
WEG MET NARNIA! DOE MIJ MAAR BAMBI.. DAS PAS SPANNEND BAMBI RULEZ!!!!

C
CoN-fan 23/11/2005 19:12
Wij zijn hier om je te overtuigen!! Narnia is cool lees maar is
L.P.

B
Bambi-fan 22/12/2005 15:12
Wie gaat er mee naar de Bambi-avond a.s. dinsdagavond? Het wordt erg gezellig! Natuurlijk zullen we de Bambi-film gaan bekijken en we eten daarbij lekkere hertenbiefstuk.. dat wordt smullen! Wie er als een personage uit de Bambi-film verkleed gaat, kan een prijs winnen... Een enkele reis naar het Bambi-bos.. met overnachting op een zacht bed van mos onder de sterrenhemel! Kom dus dinsdag 27 December naar de Bambi-avond.. DIT MAG JE NIET MISSEN!

Groetjes een Bambi-fan

Oh de avond is op dit adres:

Hertenlaan 5

Ik zie jullie dan!

C
CoN-fan 24/12/2005 18:59
JAAAAAAAAAAAAAA (kzal blij zijn als dit forum uit de lucht is!!)

L.P.

C
CoN-fan 28/12/2005 15:38
en het forum is op dit moment verwijderd van mijn site, finally, de film van zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo goed echt fantastisch

C
CoN-fan 28/12/2005 15:39
en het forum is op dit moment verwijderd van mijn site, finally, de film van zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo goed echt fantastisch

C
CoN-fan 28/12/2005 15:41

C
CoN-fan 28/12/2005 15:43

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |